- Portale społecznościowe formą rozrywki i komunikacji współczesnej młodzieży–analiza statystyczna
Details zum Objekt: Portale społecznościowe formą rozrywki i komunikacji współczesnej młodzieży–analiza statystyczna
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer: ;
- Thema und Schlagwörter: ;
- Sachwort:
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:283275
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-08-22
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 5428
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
CSR: odpowiedź na wyzwania współczesnych public relations
Ersteller:Janowicz-Świderska, Joanna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Sentiment analysis of Twitter data using emoticons and emoji ideograms
Ersteller:Wolny, Wiesław
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Pańkowska, Małgorzata. Red.
Aktywność wykazywana w sieci przez śląskich studentów niezagrożonych i zagrożonych uzależnieniem od Internetu – analiza statystyczna
Ersteller:Warzecha, Katarzyna
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Barczak, Andrzej Stanisław (1939- ). Red.; Warzecha, Katarzyna. Red.
Profiling of YouTube users as a basis for creating the strategy for a personal brand of celebrities
Ersteller:Grzesiak, Mateusz
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Dewalska-Opitek, Anna. Red.
Wykorzystanie internetowych źródeł informacji w decyzjach nabywczych konsumentów
Ersteller:Kos-Łabędowicz, Joanna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
The use of quantitative methods in research on selected behavioral addictions of young people
Ersteller:Warzecha, Katarzyna
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Trzpiot, Grażyna. Red.
Consumer behavior in the digital era – evidence from romanian market
Ersteller:Balan, Carmen
Datum:2014
Typ:artykuł
Web 2.0 i (polskie) biblioteki cyfrowe
Ersteller:Werla, Marcin
Datum:2012
Typ:czasopismo
Beitragende:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.