- Marketing wewnętrzny (MW) i public relations (PR) w realizacji funkcji personalnej
Details zum Objekt: Marketing wewnętrzny (MW) i public relations (PR) w realizacji funkcji personalnej
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser: ;
- Mitschöpfer: ;
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Sachwort: ;
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:277129
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-07-17
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 120
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Rola zaufania i zaangażowania w budowaniu relacji małych i średnich przedsiębiorstw z interesariuszami
Ersteller:Kolemba, Aleksandra
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Możliwości kształtowania elementów kapitału intelektualnego organizacji poprzez działania marketingowe -koncepcja marketingu wewnętrznego
Ersteller:Łazorko, Katarzyna
Datum:2011
Typ:artykuł
Zmiany w zakresie zarządzania wartością dla klienta na rynku kultury niszowej na przykładzie polskich kin studyjnych
Ersteller:Iwińska-Knop, Krystyna; Szymańska, Kamila
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Kwiecień, Anna. Red.; Reformat, Beata. Red.; Smyczek, Sławomir. Red.