- Lojalność klientów w ubezpieczeniach komunikacyjnych w świetle danych UFG
Details zum Objekt: Lojalność klientów w ubezpieczeniach komunikacyjnych w świetle danych UFG
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer: ; ;
- Thema und Schlagwörter: ;
- Sachwort: ;
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:270058
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-04-24
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 275
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
QRCM sposobem na zwiększenie lojalności klientów w kontekście jakości wyrobów
Ersteller:Pietrzyk, Małgorzata; Sikora, Rafał
Datum:2004
Typ:artykuł
Praktyki zarządzania relacjami z kluczowymi klientami w działalności deweloperskiej nieruchomości handlowych
Ersteller:Siemieniako, Dariusz
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Żabiński, Leszek. Red.; Żyminkowska, Katarzyna. Red.
Lojalność pracowników a zarządzanie potencjałem społecznym współczesnych organizacji
Ersteller:Robak, Elżbieta
Datum:2016
Typ:artykuł
Budowanie trwałej lojalności klienta w branży e-commerce – przegląd literatury
Ersteller:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Datum:2016
Typ:artykuł
Budowanie relacji z klientem jako determinanta lojalności i satysfakcji konsumenta na rynku telefonii komórkowej
Ersteller:Łęgowski, Szymon
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Niestrój, Krzysztof. Red.
Orientacja na klienta czynnikiem zapobiegania kryzysowi w przedsiębiorstwie
Ersteller:Huczek, Marian
Datum:2013
Typ:artykuł
Beitragende:Smolarek, Małgorzata. Red.
Risk and Banking Security Management in a Financial Organization
Ersteller:Cichoń Magdalena
Datum:2019
Typ:artykuł
Zarządzanie łańcuchem dostaw a lojalność klientów firmy
Ersteller:Huczek, Marian
Datum:2014
Typ:artykuł