- Społeczna odpowiedzialność biznesu jako koncepcja istotna dla funkcjonowania MŚP
Details zum Objekt: Społeczna odpowiedzialność biznesu jako koncepcja istotna dla funkcjonowania MŚP
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser: ; ;
- Mitschöpfer: ;
- Thema und Schlagwörter: ;
- Sachwort: ;
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:270027
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-04-18
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 117
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Siehe auch
Is CSR embedded in the system of corporate innovation objectives? Evidence from Poland
Ersteller:Gołębiowski, Tomasz; Lewandowska, Małgorzata
Datum:2015
Typ:artykuł
Zwodnicze praktyki przedsiębiorstw a zachowania konsumentów w świetle koncepcji zrównoważonego rozwoju
Ersteller:Kantor, Angelika
Datum:2023
Typ:czasopismo
Beitragende:Dziembała, Małgorzata. Red.
Economics of sustainability
Datum:2022
Typ:monografia
Beitragende:Wójcik, Ewa. Ed.; Zieliński, Tomasz. Ed.
Korzyści z aplikacji koncepcji CSR w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim. Analiza przypadku Provident Polska
Ersteller:Lubaś, Magdalena
Datum:2020
Typ:artykuł
Modele biznesowe w sprawozdawczości finansowej zakładów ubezpieczeń w Polsce na przykładzie PZU S.A.
Ersteller:Jonas, Krzysztof
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Sulik-Górecka, Aleksandra. Red.; Pfaff, Józef. Red.
Zaufanie konsumenckie do podmiotów działających w branży e commerce w aspekcie koncepcji CSR
Ersteller:Rybak, Anna
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Michałowska, Maria. Red.
Budowanie wizerunku biznesu społecznie odpowiedzialnego przez pryzmat realizacji projektów
Ersteller:Bereś, Anna
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Michałowska, Maria. Red.
Family enterprises in Polish consumers’ mindset in the light of international tendencies
Ersteller:Bednarz, Joanna; Nikodemska-Wołowik, Anna M.
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor