- Normy ISO 9000 jako podstawa definiowania wymagań wobec systemów informatycznych wspomagających zarządzanie jakością (QMSS)
Details zum Objekt: Normy ISO 9000 jako podstawa definiowania wymagań wobec systemów informatycznych wspomagających zarządzanie jakością (QMSS)
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer: ;
- Thema und Schlagwörter: ; ; ;
- Sachwort: ;
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:215928
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2016-04-07
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 228
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Jakość w bibliotekarstwie. Zarządzanie jakością, badania efektywności oraz narzędzia oceny usług bibliotek publicznych, szkolnych, pedagogicznych i naukowych, (materiały bibliograficzne za lata 1995-2007)
Ersteller:Koszowska, Agnieszka; Przybylska, Lidia
Datum:2007
Typ:opracowanie biograficzne
W kierunku integracji systemów zarządzania jakością i ryzykiem w publicznych jednostkach ochrony zdrowia
Ersteller:Głód, Grzegorz; Głód, Wojciech
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Monitorowanie procesów logistycznych szpitala w procesie doskonalenia jakościusług medycznych
Ersteller:Detyna, Beata
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Szołtysek, Jacek. Red.; Twaróg, Sebastian. Red.
Zarządzanie jakością w logistyce
Ersteller:Biesok, Grzegorz
Datum:2013
Typ:podręcznik akademicki
Ocena systemu zarządzania jakością w przemyśle materiałów budowlanych
Ersteller:Jeziorski, Leopold; Majewski, Miłosz
Datum:2004
Typ:artykuł
Wykorzystanie narzędzi zarządzania jakością do analizy niezgodności wyrobów z tworzyw sztucznych
Ersteller:Borkowski, Stanisław; Rychter, Arkadiusz
Datum:2005
Typ:artykuł
Satysfakcja klienta a jakość
Ersteller:Juraszek, Marian
Datum:2005
Typ:artykuł
Podejście procesowe w zarządzaniu jakością w gminie
Ersteller:Borkowski, Stanisław; Ulewicz, Robert; Ulewicz, Małgorzata
Datum:2004
Typ:artykuł