- Transformacja koncepcji marketingowych przedsiębiorstw turystycznych pod wpływem zmian w zachowaniach konsumentów
Details zum Objekt: Transformacja koncepcji marketingowych przedsiębiorstw turystycznych pod wpływem zmian w zachowaniach konsumentów
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ;
- Sachwort:
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:174103
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2015-09-23
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 335
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Zaangażowanie konsumenta a innowacje marketingowe producentów dóbr zaawansowanych technicznie
Ersteller:Wiechoczek, Joanna
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Świerczek, Artur. Red.
Tendencje w rozwoju marketingu mobilnego producentów dóbr zaawansowanych technologicznie
Ersteller:Wiechoczek, Joanna
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Creating value for customer in business networks of high-tech goods manufacturers
Ersteller:Wiechoczek, Joanna
Datum:2016
Typ:czasopismo
Zaangażowanie (się) konsumentów a kształtowanie innowacji w sferze produktu i komunikacji marketingowej
Ersteller:Wiechoczek, Joanna; Kieżel, Małgorzata
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.