- New Media in Marketing Communication in Multichannel Retailing
Details zum Objekt: New Media in Marketing Communication in Multichannel Retailing
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Sachwort: ;
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:160385
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2015-06-26
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 233
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary aplikacji
Datum:2024
Typ:monografia
Beitragende:Bajdak, Andrzej. Red.; Spyra, Zbigniew. Red.
Klasyczne dzieła sztuki nowych mediów
Datum:2015
Typ:dokument elektroniczny
Beitragende:Zawojski, Piotr (1963- ). Red.
Nowy typ konsumenta a rozwój innowacji w handlu detalicznym
Ersteller:Reformat, Beata; Reformat, Paulina
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Olszak, Celina M. Red.; Ostoj, Izabela. Red.
Trendy w zachowaniach konsumentów jako uwarunkowanie innowacji w handlu detalicznym
Ersteller:Kucharska, Barbara
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Study of international expansion strategy to “Visegrad Group” countries based on the example of food retail industry and the case of Jerónimo Martins SGPS, SA
Ersteller:Sroka, Alicja
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Sojka, Elżbieta. Red.; Sączewska-Piotrowska, Anna. Red.
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego na początku XXI wieku
Ersteller:Drzazga, Marek
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.
Wykorzystanie nowych mediów w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa
Ersteller:Jaska Ewa
Datum:2018
Typ:artykuł
Medialab. Instrukcja obsługi
Datum:2011
Typ:dokument elektroniczny
Beitragende:Filiciak, Mirek. Red.; Tarkowski, Alek. Red.; Jałosińska, Agata. Red.