- Wartościowanie wiedzy o ścieżkach nawigacji użytkowników portali internetowych
Details zum Objekt: Wartościowanie wiedzy o ścieżkach nawigacji użytkowników portali internetowych
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser: ;
- Mitschöpfer: ;
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Sachwort: ; ;
- Beschreibung:
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:151215
- Verbindungen: ;
- Sprache: ;
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2015-05-06
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 164
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Technospołecznicy. Rozkwit mediów lokalnych
Ersteller:Danielewicz, Michał; Mazurek, Paweł
Datum:2012
Typ:dokument elektroniczny
Bazy bibliograficzne w działalności naukowej
Ersteller:Jeż, Radosław; Szołtysek, Jacek; Twaróg, Sebastian
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Olszak, Celina M. Red.; Ostoj, Izabela. Red.
Pozyskiwanie wiedzy z relacyjnych baz danych: wielopodmiotowe podsumowania lingwistyczne
Ersteller:Niewiadomski, Adam; Superson, Izabela
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Wykorzystanie internetowych źródeł informacji w decyzjach nabywczych konsumentów
Ersteller:Kos-Łabędowicz, Joanna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Wielokrotne przyspieszenie działania aplikacji poprzez zastosowanie technologii nierelacyjnych baz danych
Ersteller:Niewiadomski, Adam; Strobin, Łukasz
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Pax-DBSCAN: a proposed algorithm for improved clustering
Ersteller:Samson, Grace L.; Lu, Joan
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Pańkowska, Małgorzata. Red.
Profiling of YouTube users as a basis for creating the strategy for a personal brand of celebrities
Ersteller:Grzesiak, Mateusz
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Dewalska-Opitek, Anna. Red.
CSR: odpowiedź na wyzwania współczesnych public relations
Ersteller:Janowicz-Świderska, Joanna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.