- Personalizacja w handlu elektronicznym na przykładzie polskich i słowackich drogerii internetowych
Object's details: Personalizacja w handlu elektronicznym na przykładzie polskich i słowackich drogerii internetowych
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Subject Headings: ; ; ;
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:353229
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2019-04-05
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 117
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
E-narzędzia oraz przyszłość marketingu w działalności usługodawców logistycznych – wyniki badań
Creator:Świtała, Marcin; Kieżel, Małgorzata
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Świtała, Marcin. Red.
Internationalization process of e-commerce enterprises – prerequisites, barriers and basic modes
Creator:Grochal-Brejdak, Magdalena; Szymura-Tyc, Maja
Date:2013
Type:artykuł
Ewolucja zakresu działalności podstawowej w e-biznesie
Creator:Moroz, Mirosław
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Olszak, Celina M. Red.
Sposoby radzenia sobie e-konsumentów z ryzykiem nieudanego zakupu
Creator:Maciejewski, Grzegorz
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Consumer behavior in the digital era – evidence from romanian market
Creator:Balan, Carmen
Date:2014
Type:artykuł
Wpływ Internetu Rzeczy na rozwój e-commerce na przykładzie przedsiębiorstwa Amazon
Creator:Perek, Julia
Date:2022
Type:artykuł
Contributor:Dziembała, Małgorzata. Red.
Applying a first price auction mechanism for supporting multi-bilateral negotiations
Creator:Fiala, Petr; Wachowicz, Tomasz
Date:2010
Type:czasopismo
Contributor:Trzaskalik, Tadeusz. Chief Editor
Portale społecznościowe a postawy i zachowania przedsiębiorcze. Studium przypadku serwisu YouTube
Creator:Stępniak Aida
Date:2018
Type:artykuł