- Internationalization process of e-commerce enterprises – prerequisites, barriers and basic modes
Object's details: Internationalization process of e-commerce enterprises – prerequisites, barriers and basic modes
PDF
Structure
Journal of Economics and Management.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator: ;
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Subject Headings: ; ;
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:296694
- Language:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2017-12-04
- Last modification date: 2023-06-01
- Content object's number of views: 61
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
The role of psychic distance in the process of companies internationalization – review of research results
Creator:Nizielska, Aleksandra
Date:2013
Type:artykuł
The impact of the internationalization of polish SMEs on their performance
Creator:Kraśnicka, Teresa; Głód, Wojciech
Date:2013
Type:artykuł
Pomiar stopnia internacjonalizacji przedsiębiorstw: współczesne podejścia teoretyczne i założenia metodologiczne
Creator:Szymura-Tyc, Maja
Date:2013
Type:czasopismo
Contributor:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Uwarunkowania i konsekwencje niekapitałowego modelu międzynarodowej produkcji i rozwoju
Creator:Żak, Katarzyna
Date:2013
Type:czasopismo
Contributor:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Measuring the degree of firms’ internationalization at their early stages of international commitment
Creator:Szymura-Tyc, Maja
Date:2013
Type:artykuł
The role of knowledge in the internationalization process of firms – a review of selected research literature
Creator:Babińska, Danuta
Date:2013
Type:artykuł
Proces internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw - przegląd wyników badań
Creator:Nizielska, Aleksandra
Date:2013
Type:czasopismo
Contributor:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Uwarunkowania internacjonalizacji firmy z branży outsourcingu jakościowego: case study
Creator:Puto, Agnieszka
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.