- Pomiar stopnia internacjonalizacji przedsiębiorstw: współczesne podejścia teoretyczne i założenia metodologiczne
Object's details: Pomiar stopnia internacjonalizacji przedsiębiorstw: współczesne podejścia teoretyczne i założenia metodologiczne
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords:
- Subject Headings:
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:100929
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2014-07-24
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 2702
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Measuring the degree of firms’ internationalization at their early stages of international commitment
Creator:Szymura-Tyc, Maja
Date:2013
Type:artykuł
Internationalization process of e-commerce enterprises – prerequisites, barriers and basic modes
Creator:Grochal-Brejdak, Magdalena; Szymura-Tyc, Maja
Date:2013
Type:artykuł
Proces internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw - przegląd wyników badań
Creator:Nizielska, Aleksandra
Date:2013
Type:czasopismo
Contributor:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Company behavior in the internationalization process and its performance
Creator:Fonfara, Krzysztof; Ratajczak-Mrozek, Milena; Dymitrowski, Adam
Date:2013
Type:artykuł
Miary internacjonalizacji przedsiębiorstw – przegląd wybranych koncepcji i badań
Creator:Pera, Bożena
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Dziembała, Małgorzata. Red.; Katarzyna, Czech. Red.
Uwarunkowania i konsekwencje niekapitałowego modelu międzynarodowej produkcji i rozwoju
Creator:Żak, Katarzyna
Date:2013
Type:czasopismo
Contributor:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku wewnętrznym UE w kontekście koncepcji euromarketingowej – perspektywy i wyzwania
Creator:Komor, Marcin
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Śliwińska, Krystyna. Red.
Contemporary models of polish firms’ internationalization – literature and research review
Creator:Jarosiński, Mirosław
Date:2013
Type:artykuł