- Pomiar stopnia internacjonalizacji przedsiębiorstw: współczesne podejścia teoretyczne i założenia metodologiczne
Details zum Objekt: Pomiar stopnia internacjonalizacji przedsiębiorstw: współczesne podejścia teoretyczne i założenia metodologiczne
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter:
- Sachwort:
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:100929
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2014-07-24
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 2702
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Measuring the degree of firms’ internationalization at their early stages of international commitment
Ersteller:Szymura-Tyc, Maja
Datum:2013
Typ:artykuł
Internationalization process of e-commerce enterprises – prerequisites, barriers and basic modes
Ersteller:Grochal-Brejdak, Magdalena; Szymura-Tyc, Maja
Datum:2013
Typ:artykuł
Proces internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw - przegląd wyników badań
Ersteller:Nizielska, Aleksandra
Datum:2013
Typ:czasopismo
Beitragende:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Company behavior in the internationalization process and its performance
Ersteller:Fonfara, Krzysztof; Ratajczak-Mrozek, Milena; Dymitrowski, Adam
Datum:2013
Typ:artykuł
Miary internacjonalizacji przedsiębiorstw – przegląd wybranych koncepcji i badań
Ersteller:Pera, Bożena
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Dziembała, Małgorzata. Red.; Katarzyna, Czech. Red.
Uwarunkowania i konsekwencje niekapitałowego modelu międzynarodowej produkcji i rozwoju
Ersteller:Żak, Katarzyna
Datum:2013
Typ:czasopismo
Beitragende:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku wewnętrznym UE w kontekście koncepcji euromarketingowej – perspektywy i wyzwania
Ersteller:Komor, Marcin
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Śliwińska, Krystyna. Red.
Contemporary models of polish firms’ internationalization – literature and research review
Ersteller:Jarosiński, Mirosław
Datum:2013
Typ:artykuł