- Sustainable consumption in consumer behaviour of young Polish consumers
Szczegóły obiektu: Sustainable consumption in consumer behaviour of young Polish consumers
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;
- Hasło przedmiotowe: ; ;
- Opis: ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:396093
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-11-08
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 103
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Wirtualizacja zachowań konsumentów a zrównoważona konsumpcja
Twórca:Grybś-Kabocik, Marta
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Świerczek, Artur. Red.
Economics of sustainability
Data:2022
Typ:monografia
Współtwórca:Wójcik, Ewa. Ed.; Zieliński, Tomasz. Ed.
Świadomy konsument energii w województwie śląskim w świetle badań ankietowych
Twórca:Słupik, Sylwia
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kos, Barbara. Red.
Instrumenty wspierania osób młodych na rynku pracy po zmianach w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
Twórca:Baron-Wiaterek, Małgorzata
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kotlorz, Dorota. Red.
Przedsiębiorstwa na rynku turystycznym w obliczu nowych trendów konsumenckich opartych na idei zrównoważonego rozwoju
Twórca:Hendel, Marek
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Pabian, Barbara. Red.; Bilińska-Reformat, Katarzyna. Red.
Wykluczenie konsumenckie. Przyczyny, obszary i formy współczesnego wykluczenia rynkowego
Data:2022
Typ:monografia
Współtwórca:Smyczek, Sławomir. Red.
Kompetencje osób młodych vs. osób starszych (wybrane zagadnienia)
Twórca:Dąbrowska, Anna; Janoś-Kresło, Mirosława
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
How do you get academics to buy on impulse? Challenging e-consumers under a magnifying glass
Twórca:Stadnicka, Agnieszka
Data:2022
Typ:artykuł
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.