- How do you get academics to buy on impulse? Challenging e-consumers under a magnifying glass
Szczegóły obiektu: How do you get academics to buy on impulse? Challenging e-consumers under a magnifying glass
Struktura
Academic Review of Business and Economics.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Hasło przedmiotowe: ; ;
- Opis: ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: ; oai:www.sbc.org.pl:668489
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Digitalizacja:
- Publikacja:
- Prawa: ; https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.pl
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Innovation and trends in olfactory marketing: A review of the literature
Twórca:Chatterjee, Shuvam; Bryła, Paweł
Data:2022
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Can green attitude complement the influence of green marketing on green purchase intention for fast food products?
Twórca:Hermanto, Hermanto; Astuti, Widji; Sugito, Pudjo; Triatmanto, Boge
Data:2024
Typ:czasopismo
The use of web scraped data to analyze the dynamics of footwear prices
Twórca:Juszczak, Adam
Data:2021
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Zakupy konsumentów przez internet w Polsce i Unii Europejskiej – analiza porównawcza
Twórca:Stolecka-Makowska, Agata
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Wykorzystanie koncepcji marketingu treści w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badań
Twórca:Sitarski, Kamil; Ścibisz, Marcin; Pięta, Sylwester
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Olszak, Celina M. Red.
Zachowania zakupowe polskich e-konsumentów w świetle nowej sytuacji społeczno-gospodarczej
Twórca:Wójcik Justyna
Data:2023
Typ:artykuł
Wpływ marketing automation na lepsze wyniki osiągane w marketingu
Twórca:Golik-Górecka, Grażyna
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Marketing automation – technologia doskonaląca pracę działu marketingu w przedsiębiorstwie
Twórca:Bajdak, Andrzej
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.