- Proces zakupu online w świetle badań okulograficznych – rola opakowania, opisu i ceny produktu
Szczegóły obiektu: Proces zakupu online w świetle badań okulograficznych – rola opakowania, opisu i ceny produktu
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Hasło przedmiotowe:
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:312703
- Powiązania:
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-05-22
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 89
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Wpływ reklamy i rówieśników na wolność wyboru przy zakupach dla dzieci
Twórca:Chrzan, Edward; Widawska-Stanisz, Agnieszka
Data:2018
Typ:czasopismo
Współpracownik:Danowska-Prokop, Barbara. Red.; Pęciak, Renata. Red.
Znaki jakości - świadomość klientów oraz wpływ na ich decyzje zakupowe
Twórca:Stawicka Justyna
Data:2019
Typ:artykuł
Purchase decisions in the age of crisis. Impact of COVID-19 pandemic on consumer choices
Twórca:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Data:2020
Typ:artykuł
Wpływ marketingu sensorycznego na lojalność oraz decyzje zakupowe klientów
Twórca:Sowier-Kasprzyk Izabela
Data:2022
Typ:artykuł
Znaczenie narzędzi analitycznych w skutecznym zarządzaniu sklepem internetowym i stopień ich wykorzystania przez właścicieli e-sklepów
Twórca:Tworzydło, Dariusz
Data:2017
Typ:artykuł
Współpracownik:Tobiasz, Magdalena; Szymański, Wojciech
Transformacja współczesnej gospodarki jako przedmiot badań
Data:2013
Typ:czasopismo
Współpracownik:Kos, Barbara. Red.