- Metodologia badań procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw e-commerce
Szczegóły obiektu: Metodologia badań procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw e-commerce
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Hasło przedmiotowe:
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:246159
- Powiązania:
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2016-10-25
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 112
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Internacjonalizacja wewnętrzna i zewnętrzna w rozwoju wiedzy doświadczalnej firm e-commerce
Twórca:Grochal-Brejdak, Magdalena
Data:2018
Typ:czasopismo
Współpracownik:Czech, Katarzyna. Red.; Kos-Łabędowicz, Joanna. Red.
Konkurencja na rynku detalicznego handlu internetowego a jego rozwój
Twórca:Szyda, Monika
Data:2015
Typ:czasopismo
Współpracownik:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Szkice metodologiczne. Zastosowanie obserwacyi i eksperymentu w naukach gospodarczych. Kilka słów o metodzie statystyki historycznej
Twórca:Daszyńska-Golińska, Zofia (1866-1934)
Data:1892
Typ:opracowanie naukowe
Zaufanie konsumenckie do podmiotów działających w branży e commerce w aspekcie koncepcji CSR
Twórca:Rybak, Anna
Data:2017
Typ:czasopismo
Współpracownik:Michałowska, Maria. Red.
Dyskusyjna terminologia w metodologii badań naukowych ("Ilość - jakość" w badaniach empirycznych)
Twórca:Czarnecki, Kazimierz M.
Data:2009
Typ:artykuł
E-opakowanie wyzwaniem dla współczesnego marketingu
Twórca:Nalewajek, Monika
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Istota giełd transportowych na przykładzie giełdy TimoCom
Twórca:Borycka Beata; Kempa Ewa
Data:2012
Typ:artykuł
Logistyka informacji jako podstawowy element w budowaniu przewagi konkurencyjnej w e-commerce
Twórca:Weiland, Dariusz
Data:2016
Typ:czasopismo