- The importance of social factors for rapid internationalisation – the case of a high-tech company
Szczegóły obiektu: The importance of social factors for rapid internationalisation – the case of a high-tech company
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor: ;
- Współtwórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;
- Hasło przedmiotowe: ;
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:246127
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2016-10-25
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 114
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Wpływ upadłości przedsiębiorstw na zadowolenie z pracyi płacy u nowego pracodawcy – studium przypadku
Twórca:Kozioł, Oliwia; Włodarczyk, Julia
Data:2022
Typ:czasopismo
Współtwórca:Wieczorek-Kosmala, Monika. Chief Editor
Wykorzystanie analizy interesariuszy w zarządzaniu organizacją publiczną na przykładzie Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego
Twórca:Drzyzga, Weronika; Nowosielska, Paulina; Poloczek, Bartłomiej
Data:2023
Typ:czasopismo
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.
Zaangażowanie konsumenta a innowacje marketingowe producentów dóbr zaawansowanych technicznie
Twórca:Wiechoczek, Joanna
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Świerczek, Artur. Red.
Company behavior in the internationalization process and its performance
Twórca:Fonfara, Krzysztof; Ratajczak-Mrozek, Milena; Dymitrowski, Adam
Data:2013
Typ:artykuł
Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu a marketing relacji
Twórca:Janeczek, Urszula
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Mitręga, Maciej. Red.
Pomiar stopnia internacjonalizacji przedsiębiorstw: współczesne podejścia teoretyczne i założenia metodologiczne
Twórca:Szymura-Tyc, Maja
Data:2013
Typ:czasopismo
Współtwórca:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Proces internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw - przegląd wyników badań
Twórca:Nizielska, Aleksandra
Data:2013
Typ:czasopismo
Współtwórca:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Zasobowe uwarunkowania zdolności internacjonalizacyjnej przedsiębiorstw. Wiedza. Relacje. Kultura
Twórca:Szymura-Tyc, Maja; Sulimowska-Formowicz, Monika; Babińska, Danuta
Data:2023
Typ:monografia