- Ekspozycja bodźca a progi postrzegania konsumentów (w świetle badania eye trackingowego)
Object's details: Ekspozycja bodźca a progi postrzegania konsumentów (w świetle badania eye trackingowego)
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator: ;
- Contributor:
- Subject and Keywords: ;
- Subject Headings:
- Description: ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:314027
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2018-06-05
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 201
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Próba rozszerzenia wiedzy w systemach wspomagania decyzji menedżerskich w małych i średnich przedsiębiorstwach
Creator:Korczak, Jerzy; Dudycz, Helena; Nita, Bartłomiej; Oleksyk, Piotr; Kaźmierczak, Adrian
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Zastosowanie technik neuronauki poznawczej do badania preferencji konsumentów
Creator:Wąsikowska, Barbara
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Wpływ wybranych czynników ekonomicznych, demograficznych i społeczno-kulturowych na zachowania żywieniowe konsumentów– przegląd literatury
Creator:Hanus, Gabriela
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
„Człowiek pośpiechu” : o problemach z czasem współczesnego konsumenta
Creator:Burlita, Augustyna
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Uwarunkowania zmian zachowań zakupowych konsumentów seniorów
Creator:Olejniczak, Tomasz
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Cyfrowy ślad konsumenta
Date:2023
Type:monografia
Contributor:Jaciow, Magdalena. Red.; Wolny, Robert. Red.
Presumeryzm: trend, moda czy nowe oblicze marketingu emocji?
Creator:Nowodziński, Paweł
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Style podejmowania decyzji zakupowych konsumenta oraz ich pomiar
Creator:Mącik, Radosław; Mącik, Dorota
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Zagóra-Jonszta, Urszula. Red.