- Ekspozycja bodźca a progi postrzegania konsumentów (w świetle badania eye trackingowego)
Szczegóły obiektu: Ekspozycja bodźca a progi postrzegania konsumentów (w świetle badania eye trackingowego)
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Hasło przedmiotowe:
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:314027
- Powiązania:
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-06-05
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 191
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Próba rozszerzenia wiedzy w systemach wspomagania decyzji menedżerskich w małych i średnich przedsiębiorstwach
Twórca:Korczak, Jerzy; Dudycz, Helena; Nita, Bartłomiej; Oleksyk, Piotr; Kaźmierczak, Adrian
Data:2015
Typ:czasopismo
Współpracownik:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Zastosowanie technik neuronauki poznawczej do badania preferencji konsumentów
Twórca:Wąsikowska, Barbara
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Wpływ wybranych czynników ekonomicznych, demograficznych i społeczno-kulturowych na zachowania żywieniowe konsumentów– przegląd literatury
Twórca:Hanus, Gabriela
Data:2017
Typ:czasopismo
Współpracownik:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
„Człowiek pośpiechu” : o problemach z czasem współczesnego konsumenta
Twórca:Burlita, Augustyna
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Uwarunkowania zmian zachowań zakupowych konsumentów seniorów
Twórca:Olejniczak, Tomasz
Data:2018
Typ:czasopismo
Współpracownik:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Cyfrowy ślad konsumenta
Data:2023
Typ:monografia
Współpracownik:Jaciow, Magdalena. Red.; Wolny, Robert. Red.
La societe de l'information. Perspective europeenne et globale. Les usages et les risques d'internet pour les citoyens et les consommateurs
Data:2013
Typ:czasopismo
Współpracownik:Martin, Claude (1955- ). Red.; Jaciow, Magdalena. Red.
Presumeryzm: trend, moda czy nowe oblicze marketingu emocji?
Twórca:Nowodziński, Paweł
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.