- Czynniki wpływające na wizerunek portów lotniczych
Object's details: Czynniki wpływające na wizerunek portów lotniczych
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator: ;
- Contributor: ;
- Subject and Keywords: ;
- Subject Headings:
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:277143
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2017-07-17
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 227
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Ochrona prawa do wizerunku
Creator:Ślęzak, Piotr
Date:2009
Type:monografia
The influence of brand awareness and brand imageon brand equity – an empirical study of logisticsservice providers
Creator:Świtała, Marcin; Reformat, Beata; Gamrot, Wojciech; Bilińska-Reformat, Katarzyna
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Wizerunek prywatnego przedsiębiorcy w okresie kryzysu ekonomicznego
Creator:Gołata, Krzysztof
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Wizerunek krajów Afryki Subsaharyjskiej w prasie polskiej
Creator:Andrzejczak, Katarzyna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Masowe dobra luksusowe - kreowanie wizerunkumarki za pomocą narzędzi marketingu online
Creator:Wajnbrener, Sylwia
Date:2021
Type:artykuł
Contributor:Dziembała, Małgorzata. Red.
Galanteria w wizerunku współczesnego menedżera
Creator:Kamińska-Radomska, Irena
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Rola sojuszy marek we współczesnych procesach kreowania marek własnych detalistów
Creator:Spyra, Zbigniew
Date:2015
Type:czasopismo
Muzyczne public relations jako efektywne narzędzie promocji miast w Polsce
Creator:Chlebowski, Bartosz
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.