- Czynniki wpływające na wizerunek portów lotniczych
Szczegóły obiektu: Czynniki wpływające na wizerunek portów lotniczych
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor: ;
- Współtwórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ;
- Hasło przedmiotowe:
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:277143
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-07-17
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 227
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Ochrona prawa do wizerunku
Twórca:Ślęzak, Piotr
Data:2009
Typ:monografia
The influence of brand awareness and brand imageon brand equity – an empirical study of logisticsservice providers
Twórca:Świtała, Marcin; Reformat, Beata; Gamrot, Wojciech; Bilińska-Reformat, Katarzyna
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Wizerunek prywatnego przedsiębiorcy w okresie kryzysu ekonomicznego
Twórca:Gołata, Krzysztof
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Wizerunek krajów Afryki Subsaharyjskiej w prasie polskiej
Twórca:Andrzejczak, Katarzyna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Masowe dobra luksusowe - kreowanie wizerunkumarki za pomocą narzędzi marketingu online
Twórca:Wajnbrener, Sylwia
Data:2021
Typ:artykuł
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.
Galanteria w wizerunku współczesnego menedżera
Twórca:Kamińska-Radomska, Irena
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Rola sojuszy marek we współczesnych procesach kreowania marek własnych detalistów
Twórca:Spyra, Zbigniew
Data:2015
Typ:czasopismo
Muzyczne public relations jako efektywne narzędzie promocji miast w Polsce
Twórca:Chlebowski, Bartosz
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.