- Konfiguracja wartości dla klienta w sektorze uzdrowiskowym w Polsce
Object's details: Konfiguracja wartości dla klienta w sektorze uzdrowiskowym w Polsce
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator: ;
- Contributor: ;
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Subject Headings:
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:270003
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2017-04-18
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 97
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Użycie tabel „Input-Output Tables” dla oceny łańcuchów globalnej wartości dodanej
Creator:Motoryna, Tetiana; Motoryn, Ruslan
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Melich-Iwanek, Krystyna. Red.; Warzecha, Katarzyna. Red.
Analiza łańcucha wartości w zarządzaniu kosztami łańcucha dostaw
Creator:Surowiec, Anna
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Logistyczno-marketingowe aspekty w sieci tworzenia wartości
Creator:Majchrzak-Lepczyk, Justyna
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Szołtysek, Jacek. Red.
Plug and play firms in the TNCs’ virtual value chain
Creator:Pakulska, Teresa
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Czakon, Wojciech. Chief Editor
Znaczenie globalnych łańcuchów wartości dodanej w rozwoju eksportu krajów Strefy euro
Creator:Białowąs, Tomasz
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Sporek, Tadeusz. Red.; Talar, Sylwia. Red.
Analiza przydatności modeli wartości dla klienta w zarządzaniu usługami finansowo-księgowymi
Creator:Łada, Monika; Ziarkowski, Piotr
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Marketing relacyjny i marketing wartości: w kierunku paradygmatu zintegrowanego
Creator:Chlipała, Paweł
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.
Koncepcja pionowej specjalizacji i globalnych łańcuchów wartości w handlu międzynarodowym
Creator:Białowąs, Tomasz
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.; Pęciak, Renata. Red.