- Wykorzystanie koncepcji marketingu treści w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badań
Object's details: Wykorzystanie koncepcji marketingu treści w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badań
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator: ; ;
- Contributor:
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings: ;
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:255856
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2017-01-10
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 139
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Content marketing jako jeden z kluczowych elementów nowoczesnej strategii marketingowej
Creator:Skrobich Luiza
Date:2016
Type:artykuł
Komunikacja marketingowa online w marketingu w czasie rzeczywistym w dobie pandemii COVID-19
Creator:Kieżel, Małgorzata
Date:2021
Type:artykuł
Marketing treści w promocji gospodarstw agroturystycznych
Creator:Król Karol
Date:2018
Type:artykuł