- Konceptualny model Competitive Intelligence
Object's details: Konceptualny model Competitive Intelligence
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator: ;
- Contributor:
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Subject Headings:
- Description: ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:249627
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2016-11-23
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 80
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Automatyczna analiza wydźwięku opinii o operatorach energetycznych jako element wsparcia podejmowanych decyzji
Creator:Opałka, Jakub; Abramowicz, Witold; Sokołowska, Wioletta; Kubaczyk, Mateusz; Fabisz, Karol; Hossa, Tymoteusz
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Systemy informatyczne w pozyskiwaniu, przechowywaniu i analizowaniu informacji o klientach
Creator:Bartuś, Tomasz; Bartuś, Kamila
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Innowacyjne zastosowanie systemów competitive intelligence do wspomagania twórczości organizacyjnej.
Creator:Bartuś, Kamila
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Kraśnicka, Teresa. Red.; Olszak, Celina M. Red.
Cloud computing jako nowy model współpracy IT z biznesem
Creator:Bartuś, Tomasz
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Wspomaganie twórczości organizacyjnej na podstawie systemów agentowych.
Creator:Bartuś, Tomasz
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Kraśnicka, Teresa. Red.; Olszak, Celina M. Red.
Rozpoznanie wybranych ofert rynku Cloud Computing
Creator:Bartuś, Tomasz
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Wykorzystanie systemów klasy CRM w działalności biznesowej przedsiębiorstw – wybrane wyniki badań
Creator:Bartuś, Kamila; Billewicz, Grażyna; Olszak, Celina M.
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Skala wykorzystania innowacyjnej strategii zarządzania relacjami z klientami CRM: wybrane wyniki badań
Creator:Olszak, Celina M.; Bartuś, Kamila; Billewicz, Grażyna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Bieniok, Henryk. Red.