- Bariery wdrożenia marketingu relacji w polskich przedsiębiorstwach
Object's details: Bariery wdrożenia marketingu relacji w polskich przedsiębiorstwach
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings:
- Description: ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:214526
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2016-03-21
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 167
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Zróżnicowanie form konsumpcji kolaboratywnej – teoria i wstępne wyniki badań
Creator:Małecka, Agnieszka; Mitręga, Maciej
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
The first year of implementing a strategy to develop the journal of sustainable mining
Creator:Bemke-Świtilnik, Magdalena
Date:2014
Type:artykuł
Contributor:Lipowczan, Adam. Red.
E-turystyka i uwarunkowania jej rozwoju w Polsce–wybrane aspekty analizy
Creator:Reformat, Beata
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Żabińska, Teresa. Red.
Barriers to the implementation of artificial intelligence in small and medium sized enterprises: Pilot study
Creator:Zavodna, Lucie Sara; Überwimmer, Margarethe; Frankus, Elisabeth
Date:2024
Type:czasopismo
Propozycja wykorzystania potencjału przyrodniczego i kulturowego w rozwoju lokalnym na przykładzie gminy Stawiguda w woj. Warmińsko-mazurskim
Creator:Konieczna, Jadwiga
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Kuźnik, Florian. Red.
Instrumenty podatkowe w polityce gospodarczej
Creator:Barteczek, Andrzej
Date:2016
Type:czasopismo
Ustrojowe uwarunkowania wzrostu i rozwoju gospodarczego w Polsce
Creator:Przybyciński, Tomasz
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Swadźba, Stanisław (1953- ). Red.; Szudy, Monika. Red.
Makrouwarunkowania i ich wpływ na działalność innowacyjną polskich małych i średnich przedsiębiorstw
Creator:Zastempowski, Maciej
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Rudny, Włodzimierz. Red.