- Zaufanie w relacjach rynkowych na współczesnym rynku
Object's details: Zaufanie w relacjach rynkowych na współczesnym rynku
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ;
- Subject Headings: ;
- Description: ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:214531
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2016-03-21
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 417
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Koncepcja nieufności. Podstawy teoretyczne dla analizy nieufności w polskich warunkach
Creator:Marzec, Małgorzata; Świrska, Anna
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Bank jako instytucja zaufania publicznego w dobie kryzysu: mit czy rzeczywistość?
Creator:Czarnota, Dorota
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Cichy, Janusz (ekonomia). Red.; Pyka, Irena. Red.
Kierunki oraz determinanty zmian struktury konsumpcji w krajach Unii Europejskiej
Creator:Małysa-Kaleta, Agata
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Grzega, Urszula. Red.
Racjonalność w decyzjach konsumentów na współczesnym rynku
Creator:Małysa-Kaleta, Agata
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Pabian, Barbara. Red.; Bilińska-Reformat, Katarzyna. Red.