- Wartościowanie wiedzy o ścieżkach nawigacji użytkowników portali internetowych
Object's details: Wartościowanie wiedzy o ścieżkach nawigacji użytkowników portali internetowych
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator: ;
- Contributor: ;
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings: ; ;
- Description:
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:151215
- Relation: ;
- Language: ;
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2015-05-06
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 164
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Technospołecznicy. Rozkwit mediów lokalnych
Creator:Danielewicz, Michał; Mazurek, Paweł
Date:2012
Type:dokument elektroniczny
Bazy bibliograficzne w działalności naukowej
Creator:Jeż, Radosław; Szołtysek, Jacek; Twaróg, Sebastian
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Olszak, Celina M. Red.; Ostoj, Izabela. Red.
Pozyskiwanie wiedzy z relacyjnych baz danych: wielopodmiotowe podsumowania lingwistyczne
Creator:Niewiadomski, Adam; Superson, Izabela
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Wykorzystanie internetowych źródeł informacji w decyzjach nabywczych konsumentów
Creator:Kos-Łabędowicz, Joanna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Wielokrotne przyspieszenie działania aplikacji poprzez zastosowanie technologii nierelacyjnych baz danych
Creator:Niewiadomski, Adam; Strobin, Łukasz
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Pax-DBSCAN: a proposed algorithm for improved clustering
Creator:Samson, Grace L.; Lu, Joan
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Pańkowska, Małgorzata. Red.
Profiling of YouTube users as a basis for creating the strategy for a personal brand of celebrities
Creator:Grzesiak, Mateusz
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Dewalska-Opitek, Anna. Red.
CSR: odpowiedź na wyzwania współczesnych public relations
Creator:Janowicz-Świderska, Joanna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.