- Wykorzystanie chatterbota w promocji specjalności
Object's details: Wykorzystanie chatterbota w promocji specjalności
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor: ;
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings: ; ;
- Description:
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:151176
- Relation: ;
- Language: ;
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2015-05-05
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 152
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Wielokrotne przyspieszenie działania aplikacji poprzez zastosowanie technologii nierelacyjnych baz danych
Creator:Niewiadomski, Adam; Strobin, Łukasz
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Joining agile with unified process in order to improve software quality
Creator:Zadora, Piotr
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Pańkowska, Małgorzata. Red.; Sroka, Henryk (1939- ). Red.; Palonka, Joanna. Red.
Brand Promotion Throught Computer Games on the Example of Second Life
Creator:Laskowska-Witek Justyna; Mitręga, Maciej
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Bajdak, Andrzej. Red.
Mikroregion Biskupizna jako kulturowy produkt turystyczny
Creator:Żychoń, Patrycja; Piwowarczyk, Michał
Date:2020
Type:czasopismo
Contributor:Piotrowski, Paweł. Red.
Wpływ zawodów triathlonowych na gospodarkę lokalną
Creator:Kwaśkiewicz, Oliwia; Pawik, Izabela
Date:2020
Type:czasopismo
Contributor:Piotrowski, Paweł. Red.
Muzyczne public relations jako efektywne narzędzie promocji miast w Polsce
Creator:Chlebowski, Bartosz
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Wszystko, co chciałabym wiedzieć o public relations i nie boję się zapytać: dylematy PR
Creator:Wojcik, Krystyna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
CSR: odpowiedź na wyzwania współczesnych public relations
Creator:Janowicz-Świderska, Joanna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.