- Socially aware computing survey results
Object's details: Socially aware computing survey results
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor: ; ;
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings: ;
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:122787
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2014-11-25
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 252
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Teoretyzowanie komunikacji
Creator:Kulczycki, Emanuel
Date:2012
Type:dokument elektroniczny
Polityka - media - relacje interpersonalne : małe formy eksperymentalne z zakresu komunikowania
Date:2014
Type:monografia
Contributor:Olszanecka, Agata. Red.
Paradygmat public relations jako dyscypliny naukowej
Creator:Adamus-Matuszyńska, Anna; Barańska, Bogumiła; Maćkowska, Renata
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Wpływ nowoczesnych mass mediów na osobowość człowieka
Creator:Prauzner, Tomasz
Date:2010
Type:artykuł
Contributor:Walat, Wojciech. Red.
Człowiek a światy wirtualne
Date:2009
Type:monografia
Contributor:Wołek, Magdalena. Red.; Kiepas, Andrzej (1950- ). Red.; Sułkowska, Mariola (filozofia). Red.
Zastosowanie technik neuronauki poznawczej do badania preferencji konsumentów
Creator:Wąsikowska, Barbara
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Regionalny Ośrodek Studencki ZSP [Zrzeszenie Studentów Polskich] "Kocynder" 1970-1985
Creator:Król, Jolanta; Matysik, Andrzej
Date:1985
Type:książka
Album studiosorum Universitatis Cracoviensis. T. 2, (Ab anno 1490 ad annum 1551). [Fasc. 2], (Ab anno 1515 ad annum 1551)
Date:1892
Type:książka
Contributor:Chmiel, Adam (1865-1934). Red.