- Zasady tworzenia i cele komunikatów w kampanii politycznej
Object's details: Zasady tworzenia i cele komunikatów w kampanii politycznej
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor: ; ;
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;
- Subject Headings: ; ; ;
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:116498
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2014-11-03
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 289
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Wizerunek organizacji z sektora ochrony zdrowia w opinii pacjentów i ekspertów: wyniki badań bezpośrednich
Creator:Batko, Kornelia
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Muzyczne public relations jako efektywne narzędzie promocji miast w Polsce
Creator:Chlebowski, Bartosz
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Kształtowanie wizerunku podmiotu działalności leczniczej
Creator:Ostrowska, Sabina
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Public relations - kreowanie czy odczytywanie sensu
Creator:Kapias, Michał; Polok, Grzegorz
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Paradygmat public relations jako dyscypliny naukowej
Creator:Adamus-Matuszyńska, Anna; Barańska, Bogumiła; Maćkowska, Renata
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Zadania menedżera PR w projektach crowdsourcingowych
Creator:Kania, Krzysztof
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Public relations versus marketing
Creator:Deszczyński, Przemysław
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Rola kultury organizacyjnej w kreowaniu wizerunku ośrodków pomocy społecznej jako pracodawcy
Creator:Marzec, Izabela
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.