- Wizerunek organizacji publicznej jako instrument efektywnego komunikowania z interesariuszami
Object's details: Wizerunek organizacji publicznej jako instrument efektywnego komunikowania z interesariuszami
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor: ; ;
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;
- Subject Headings: ; ; ;
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:116175
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2014-10-30
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 5409
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Wszystko, co chciałabym wiedzieć o public relations i nie boję się zapytać: dylematy PR
Creator:Wojcik, Krystyna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Creating new trends in international marketing communication
Creator:Grybś, Marta
Date:2014
Type:artykuł
Komunikacja marketingowa polskich przedsiębiorstw na rynkach krajów UE
Creator:Bajdak, Andrzej
Date:2013
Type:czasopismo
Contributor:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Functionalities of the Virtual Advisor Application in the Process of Marketing Communication Between Contemporary Enterprises and Their Market
Creator:Spyra, Zbigniew
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Bajdak, Andrzej. Red.
Innowacyjne formy komunikacji marketingowej w handlu – perspektywa konsumenta
Creator:Malinowska, Mirosława
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Innovation in marketing communication – current business theory and practice
Creator:Dubcová, Gabriela; Grančičová, Katarína; Hrušovská, Dana
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Kraśnicka, Teresa. Red.
Zaangażowanie (się) konsumentów a kształtowanie innowacji w sferze produktu i komunikacji marketingowej
Creator:Wiechoczek, Joanna; Kieżel, Małgorzata
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Public relations versus marketing
Creator:Deszczyński, Przemysław
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.