- Wykorzystanie wyszukiwarek internetowych w marketingu
Object's details: Wykorzystanie wyszukiwarek internetowych w marketingu
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Description
- Title:
- Creator: ;
- Subject and Keywords: ; ;
- Description:
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:10641
- Relation: ; ; ;
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2008-12-30
- Last modification date: 2016-08-04
- Content object's number of views: 1941
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Masowe dobra luksusowe - kreowanie wizerunkumarki za pomocą narzędzi marketingu online
Creator:Wajnbrener, Sylwia
Date:2021
Type:artykuł
Contributor:Dziembała, Małgorzata. Red.
Wykorzystanie koncepcji marketingu treści w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badań
Creator:Sitarski, Kamil; Ścibisz, Marcin; Pięta, Sylwester
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Olszak, Celina M. Red.
Marketing automation – technologia doskonaląca pracę działu marketingu w przedsiębiorstwie
Creator:Bajdak, Andrzej
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Profiling of YouTube users as a basis for creating the strategy for a personal brand of celebrities
Creator:Grzesiak, Mateusz
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Dewalska-Opitek, Anna. Red.
The human factor in digital marketing: not all so digital
Creator:Toulis, Ioannis
Date:2022
Type:artykuł
Contributor:Dziembała, Małgorzata. Red.
The use of management dashboard in monitoring the efficiency of the internet advertising campaigns illustrated on the example of Google Analytics
Creator:Strzelecki, Artur; Furmankiewicz, Małgorzata; Ziuziański, Piotr
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Pańkowska, Małgorzata. Red.
How do you get academics to buy on impulse? Challenging e-consumers under a magnifying glass
Creator:Stadnicka, Agnieszka
Date:2022
Type:artykuł
Contributor:Dziembała, Małgorzata. Red.
Social dimension of engagement in virtual brand community creation
Creator:Witczak, Olgierd
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Dewalska-Opitek, Anna. Red.; Witczak, Olgierd. Red.