- Wykorzystanie wyszukiwarek internetowych w marketingu
Szczegóły obiektu: Wykorzystanie wyszukiwarek internetowych w marketingu
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Autor: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:10641
- Powiązania: ; ; ;
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2008-12-30
- Data ostatniej modyfikacji: 2016-08-04
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 1941
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Masowe dobra luksusowe - kreowanie wizerunkumarki za pomocą narzędzi marketingu online
Twórca:Wajnbrener, Sylwia
Data:2021
Typ:artykuł
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.
Wykorzystanie koncepcji marketingu treści w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badań
Twórca:Sitarski, Kamil; Ścibisz, Marcin; Pięta, Sylwester
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Olszak, Celina M. Red.
Marketing automation – technologia doskonaląca pracę działu marketingu w przedsiębiorstwie
Twórca:Bajdak, Andrzej
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Profiling of YouTube users as a basis for creating the strategy for a personal brand of celebrities
Twórca:Grzesiak, Mateusz
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Witczak, Olgierd. Red.; Dewalska-Opitek, Anna. Red.
The human factor in digital marketing: not all so digital
Twórca:Toulis, Ioannis
Data:2022
Typ:artykuł
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.
The use of management dashboard in monitoring the efficiency of the internet advertising campaigns illustrated on the example of Google Analytics
Twórca:Strzelecki, Artur; Furmankiewicz, Małgorzata; Ziuziański, Piotr
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Pańkowska, Małgorzata. Red.
How do you get academics to buy on impulse? Challenging e-consumers under a magnifying glass
Twórca:Stadnicka, Agnieszka
Data:2022
Typ:artykuł
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.
Social dimension of engagement in virtual brand community creation
Twórca:Witczak, Olgierd
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Dewalska-Opitek, Anna. Red.; Witczak, Olgierd. Red.