- Innovation and trends in olfactory marketing: A review of the literature
Szczegóły obiektu: Innovation and trends in olfactory marketing: A review of the literature
PDF
Struktura
Journal of Economics and Management.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor: ;
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Hasło przedmiotowe: ; ;
- Opis: ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: ; oai:www.sbc.org.pl:583693
- Język:
- Publikacja:
- Prawa: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2022-06-28
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-07-27
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 741
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Innowacyjne formy komunikacji marketingowej w handlu – perspektywa konsumenta
Twórca:Malinowska, Mirosława
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Innovation in marketing communication – current business theory and practice
Twórca:Dubcová, Gabriela; Grančičová, Katarína; Hrušovská, Dana
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kraśnicka, Teresa. Red.
How do you get academics to buy on impulse? Challenging e-consumers under a magnifying glass
Twórca:Stadnicka, Agnieszka
Data:2022
Typ:artykuł
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.
A typology of consumers by their nutritional behaviors and selected lifestyle elements
Twórca:Ozimek, Irena; Maciejewski, Grzegorz; Kita, Pavol; Szlachciuk, Julita
Data:2023
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Typology of consumers’ purchase behavior on passenger-car market in Poland
Twórca:Niestrój, Jakub
Data:2014
Typ:artykuł
Can green attitude complement the influence of green marketing on green purchase intention for fast food products?
Twórca:Hermanto, Hermanto; Astuti, Widji; Sugito, Pudjo; Triatmanto, Boge
Data:2024
Typ:czasopismo
Marketing dotyku w działalności nowoczesnych przedsiębiorstw hotelarsko-gastronomicznych
Twórca:Pabian, Arnold; Pabian, Barbara
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Pabian, Barbara. Red.; Bilińska-Reformat, Katarzyna. Red.
Ethnocentrism among young consumers on alcoholic beverages market – case study
Twórca:Grybś-Kabocik, Marta; Tetla, Agnieszka
Data:2019
Typ:czasopismo
Współtwórca:Niestrój, Krzysztof. Red.