- The moderating effect of positive word of mouth between service quality and customer loyalty in the hospitality sector: A PLS SEM approach
Szczegóły obiektu: The moderating effect of positive word of mouth between service quality and customer loyalty in the hospitality sector: A PLS SEM approach
PDF
Struktura
Journal of Economics and Management.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor: ; ;
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Hasło przedmiotowe: ; ; ;
- Opis: ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: ; oai:www.sbc.org.pl:593636
- Język:
- Publikacja:
- Prawa: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2022-08-03
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-11-16
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 351
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Opportunity enhancing human resource practices and radical innovation: The mediating role of exploration
Twórca:Osorio-Londoño, Andrés A.; Marín-Cardona, Pablo F.; Alcívar Chávez, Debihd Luz
Data:2024
Typ:czasopismo
Zaufanie jako zasób systemowy w sektorze zdrowia – w świetle badania polskich pacjentów
Twórca:Krot, Katarzyna; Rudawska, Iga
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Pietrucha, Jacek. Red.
The impact of firm based organizational citizenship behavior on continuance and normative commitment among pharmaceutical executives: An SEM approach
Twórca:Oamen, Theophilus Ehidiamen
Data:2023
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Wykorzystanie koncepcji marketingu treści w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badań
Twórca:Sitarski, Kamil; Ścibisz, Marcin; Pięta, Sylwester
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Olszak, Celina M. Red.
Wpływ wybranych czynników ekonomicznych, demograficznych i społeczno-kulturowych na zachowania żywieniowe konsumentów– przegląd literatury
Twórca:Hanus, Gabriela
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
„Człowiek pośpiechu” : o problemach z czasem współczesnego konsumenta
Twórca:Burlita, Augustyna
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Uwarunkowania zmian zachowań zakupowych konsumentów seniorów
Twórca:Olejniczak, Tomasz
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Cyfrowy ślad konsumenta
Data:2023
Typ:monografia
Współtwórca:Jaciow, Magdalena. Red.; Wolny, Robert. Red.