- Losowość szeregów czasowych rzadkiej sprzedaży
Szczegóły obiektu: Losowość szeregów czasowych rzadkiej sprzedaży
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Hasło przedmiotowe: ;
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:347212
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-03-12
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 71
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Identification of research areas in fuel sales forecasting within the business ecosystem context: A review, theoretical synthesis, and extension
Twórca:Zema, Tomasz; Sulich, Adam; Hernes, Marcin
Data:2024
Typ:czasopismo
Linear and nonlinear shelf space allocation problemswith vertical and horizontal bands
Twórca:Czerniachowska, Kateryna; Lutosławski, Krzysztof; Hernes, Marcin
Data:2022
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Sprzedaż osobista w działalności przedsiębiorstw oferujących produkty turystyczne na rynku B2B: modelowa struktura wykorzystania narzędzia
Twórca:Pabian, Aleksander
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Pabian, Barbara. Red.; Bilińska-Reformat, Katarzyna. Red.
Własności dynamiczne systemu sprzedaży w zakładzie ubezpieczeń
Twórca:Pietroń, Roman
Data:2020
Typ:czasopismo
Determinanty rzeczowego kształtowania wyniku finansowego za pomocą kosztów ogólnego zarządu i sprzedaży
Twórca:Piosik, Andrzej
Data:2019
Typ:czasopismo
Współtwórca:Pfaff, Józef. Red.; Wszelaki, Aneta. Red.
The role of cultural diversity in new product sales forecasting
Twórca:Štetka, Peter; Šlosár, Robert; Majtán, Štefan
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kraśnicka, Teresa. Red.
Porównywanie efektywności prognoz ex post wielkości sprzedaży w pewnym przedsiębiorstwie wyznaczonych za pomocą rozkładu gamma i modeli z wahaniami sezonowymi
Twórca:Doszyń, Mariusz; Dmytrów, Krzysztof
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Trzaskalik, Tadeusz (1950- ). Red.