- Budowanie relacji z klientem jako determinanta lojalności i satysfakcji konsumenta na rynku telefonii komórkowej
Szczegóły obiektu: Budowanie relacji z klientem jako determinanta lojalności i satysfakcji konsumenta na rynku telefonii komórkowej
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Hasło przedmiotowe: ;
- Opis: ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:299285
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-01-15
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 684
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Lojalność pracowników a zarządzanie potencjałem społecznym współczesnych organizacji
Twórca:Robak, Elżbieta
Data:2016
Typ:artykuł
Determinanty i perspektywy upowszechnienia konsumpcji wspólnej w Polsce
Twórca:Burgiel, Aleksandra
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Grzega, Urszula. Red.
Wpływ wybranych czynników ekonomicznych, demograficznych i społeczno-kulturowych na zachowania żywieniowe konsumentów– przegląd literatury
Twórca:Hanus, Gabriela
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
Determinanty zróżnicowań zachowań prosumenckich młodych konsumentów
Twórca:Sowa, Izabela
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Grzega, Urszula. Red.
Innowacyjność w zachowaniach konsumentów seniorów – wybrane aspekty
Twórca:Olejniczak, Tomasz
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Niestrój, Krzysztof. Red.
Gamifikacja – specyfika wykorzystania narzędzia w polsce
Twórca:Kozłowska, Izabela
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Zachowania konsumentów w świetle ekonomii behawioralnej
Twórca:Mruk, Henryk
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Sojka, Elżbieta. Red.
Od konsumpcji do prosumpcji – zmiany w zachowaniach nabywców e-usług
Twórca:Wolny, Robert
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.