- Logistyka informacji jako podstawowy element w budowaniu przewagi konkurencyjnej w e-commerce
Szczegóły obiektu: Logistyka informacji jako podstawowy element w budowaniu przewagi konkurencyjnej w e-commerce
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Hasło przedmiotowe:
- Opis: ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:270360
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-05-16
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 120
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Logistyka informacji jako element wspierający innowacyjność w strategiach logistycznych produkcji i dystrybucji
Twórca:Weiland, Dariusz
Data:2019
Typ:czasopismo
Współtwórca:Hanus, Piotr. Red.
Przewaga konkurencyjna w świetle korzyści i doświadczeń dostarczanych klientom teatrów i filharmonii
Twórca:Krawiec, Wioletta; Szymańska, Kamila
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Niestrój, Krzysztof. Red.
Customer-centricity evolution as a foundation of bank’s competitive strategy
Twórca:Klimontowicz, Monika
Data:2014
Typ:artykuł
Konkurencja na rynku detalicznego handlu internetowego a jego rozwój
Twórca:Szyda, Monika
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Interactive approach to project portfolio selection
Twórca:Nowak, Maciej; Trzaskalik, Tadeusz; Twardoch, Aleksandra
Data:2013
Typ:artykuł
Metodologia badań procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw e-commerce
Twórca:Grochal-Brejdak, Magdalena
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Sporek, Tadeusz. Red.; Kos-Łabędowicz, Joanna. Red.
Zaufanie konsumenckie do podmiotów działających w branży e commerce w aspekcie koncepcji CSR
Twórca:Rybak, Anna
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Michałowska, Maria. Red.
E-opakowanie wyzwaniem dla współczesnego marketingu
Twórca:Nalewajek, Monika
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.