Żabiński, Leszek. Red. ; Drzazga, Marek. Red. ; Kieżel, Małgorzata. Red.
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ; 261 ; ISSN 2083-8611
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Studia Ekonomiczne - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach ; Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
03.02.2020
27.07.2016
66
https://sbc.org.pl/publication/240057
Der Name der Veröffentlichung | Datum |
---|---|
Spyra, Zbigniew, Komunikowanie elementów wsparcia marki jako tworzenie wiedzy o marce na przykładzie marek własnych detalistów | 03.02.2020 |
Spyra, Zbigniew
Spyra, Zbigniew Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Spyra, Zbigniew Świtała, Marcin. Red.
Spyra, Zbigniew Bajdak, Andrzej. Red.
Spyra, Zbigniew Mitręga, Maciej. Red.
Spyra, Zbigniew Witczak, Olgierd Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red. Gołuchowski, Jerzy. Red.