- Ocenianie uczniów we współczesnej i przyszłej praktyce edukacyjnej szkoły - szanse, zagrożenia, perspektywy
Details zum Objekt: Ocenianie uczniów we współczesnej i przyszłej praktyce edukacyjnej szkoły - szanse, zagrożenia, perspektywy
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:229462
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2016-08-03
- Zuletzt geändert am: 2017-12-02
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 616
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
The perspective and conditions of pupil supportive assessment in theory and educational school practice
Ersteller:Kowalewski, Michał
Datum:2019
Typ:artykuł
Didactic, Educational and Social Dimension of Verbal Communication in Educational Theory and Practice of Contemporary Schools
Ersteller:Kowalewski, Michał
Datum:2017
Typ:artykuł
Znużenie w szkole. Na podstawie pomiarów aisthesiometrem sprężynowym. Przyczynek do doświadczalnej psychologii
Ersteller:Błażek, Bolesław (1872-1943)
Datum:1899
Typ:opracowanie naukowe
Relationship between individual and organizationallearning: Mediating role of team learning
Ersteller:Stelmaszczyk, Monika
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Zdrowie psychiczne uczniów - różne konteksty i odniesienia
Datum:2009
Typ:monografia
Beitragende:John-Borys, Maria. Red.; Dołęga, Zofia. Red.
Two perspectives on modern art education – between marginalization and globalization
Ersteller:Kowalewski, Michał
Datum:2019
Typ:artykuł
Mapa myśli - nowoczesna technika zapisu i zarządzania informacją
Ersteller:Prauzner, Tomasz
Datum:2008
Typ:artykuł
Beitragende:Gil, Alina. Red.
Evaluation of the education-related achievements of primary school pupils – between supporting and exclusion
Ersteller:Kowalewski, Michał
Datum:2019
Typ:artykuł