- Relationship between individual and organizationallearning: Mediating role of team learning
Details zum Objekt: Relationship between individual and organizationallearning: Mediating role of team learning
PDF
Struktur
Journal of Economics and Management.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Sachwort: ;
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:265438
- Sprache:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-03-03
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 419
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Transformacja przedsiębiorstwa w kierunku organizacji uczącej się
Ersteller:Mikuła, Bogusz
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Olszak, Celina M. Red.; Ostoj, Izabela. Red.
Przepływ wiedzy w projektach informatycznych
Ersteller:Wójcik, Przemysław; Polak, Jarosław
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Znużenie w szkole. Na podstawie pomiarów aisthesiometrem sprężynowym. Przyczynek do doświadczalnej psychologii
Ersteller:Błażek, Bolesław (1872-1943)
Datum:1899
Typ:opracowanie naukowe
Mapa myśli - nowoczesna technika zapisu i zarządzania informacją
Ersteller:Prauzner, Tomasz
Datum:2008
Typ:artykuł
Beitragende:Gil, Alina. Red.
Rozwój organizacji uczącej się a zarządzanie relacjami
Ersteller:Lenart-Gansiniec, Regina
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Kwiecień, Anna. Red.; Kosiń, Paweł. Red.
Reflective learning facilitators
Ersteller:Balcerak, Alicja
Datum:2017
Typ:artykuł
Kształcenie przez całe życie – idea i realizacja. Polska na tle Unii Europejskiej
Ersteller:Maniak, Grażyna
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Swadźba, Stanisław (1953- ). Red.; Kozłowska, Magdalena. Red.
Zastosowanie koncepcji uczenia się rówieśniczego w kształtowaniu umiejętności rozwiązywania zadań tekstowych przez uczniów w młodszym wieku szkolnym
Ersteller:Marekwia, Magdalena
Datum:2022
Typ:rozprawa doktorska
Beitragende:Polewczyk, Irena. Promotor; Frania, Monika. Promotor pomocniczy