- Ocenianie uczniów we współczesnej i przyszłej praktyce edukacyjnej szkoły - szanse, zagrożenia, perspektywy
Szczegóły obiektu: Ocenianie uczniów we współczesnej i przyszłej praktyce edukacyjnej szkoły - szanse, zagrożenia, perspektywy
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:229462
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2016-08-03
- Data ostatniej modyfikacji: 2017-12-02
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 616
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
The perspective and conditions of pupil supportive assessment in theory and educational school practice
Twórca:Kowalewski, Michał
Data:2019
Typ:artykuł
Didactic, Educational and Social Dimension of Verbal Communication in Educational Theory and Practice of Contemporary Schools
Twórca:Kowalewski, Michał
Data:2017
Typ:artykuł
Znużenie w szkole. Na podstawie pomiarów aisthesiometrem sprężynowym. Przyczynek do doświadczalnej psychologii
Twórca:Błażek, Bolesław (1872-1943)
Data:1899
Typ:opracowanie naukowe
Relationship between individual and organizationallearning: Mediating role of team learning
Twórca:Stelmaszczyk, Monika
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Zdrowie psychiczne uczniów - różne konteksty i odniesienia
Data:2009
Typ:monografia
Współtwórca:John-Borys, Maria. Red.; Dołęga, Zofia. Red.
Two perspectives on modern art education – between marginalization and globalization
Twórca:Kowalewski, Michał
Data:2019
Typ:artykuł
Mapa myśli - nowoczesna technika zapisu i zarządzania informacją
Twórca:Prauzner, Tomasz
Data:2008
Typ:artykuł
Współtwórca:Gil, Alina. Red.
Evaluation of the education-related achievements of primary school pupils – between supporting and exclusion
Twórca:Kowalewski, Michał
Data:2019
Typ:artykuł