- Didactic, Educational and Social Dimension of Verbal Communication in Educational Theory and Practice of Contemporary Schools
Szczegóły obiektu: Didactic, Educational and Social Dimension of Verbal Communication in Educational Theory and Practice of Contemporary Schools
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:296905
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-12-11
- Data ostatniej modyfikacji: 2017-12-11
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 27
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
The perspective and conditions of pupil supportive assessment in theory and educational school practice
Twórca:Kowalewski, Michał
Data:2019
Typ:artykuł
A Questionnaire-based Comparative Study of Irish English and Polish Speech Act of Requesting
Twórca:Bełza, Anna
Data:2009
Typ:rozprawa doktorska
Współtwórca:Kakietek, Piotr (1941- ). Promotor
Two perspectives on modern art education – between marginalization and globalization
Twórca:Kowalewski, Michał
Data:2019
Typ:artykuł
Znużenie w szkole. Na podstawie pomiarów aisthesiometrem sprężynowym. Przyczynek do doświadczalnej psychologii
Twórca:Błażek, Bolesław (1872-1943)
Data:1899
Typ:opracowanie naukowe
Relationship between individual and organizationallearning: Mediating role of team learning
Twórca:Stelmaszczyk, Monika
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Przemiany polskiego modelu grzeczności językowej na podstawie wybranych aktów grzecznościowych
Twórca:Wójciuk, Anna
Data:2013
Typ:praca licencjacka
Współtwórca:Skudrzyk, Aldona. Promotor
Evaluation of the education-related achievements of primary school pupils – between supporting and exclusion
Twórca:Kowalewski, Michał
Data:2019
Typ:artykuł
Praca domowa ucznia – konieczność versus zbędność
Twórca:Karcz-Taranowicz, Eugenia
Data:2019
Typ:artykuł