- Two types of contemporary reading style and its consequences for proces of thinking and school education
Szczegóły obiektu: Two types of contemporary reading style and its consequences for proces of thinking and school education
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:296906
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-12-11
- Data ostatniej modyfikacji: 2017-12-11
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 46
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Abstrakt. Dąbrowski Informator Biblioteczny 2023, nr 5
Data:2023
Typ:czasopismo
Współtwórca:Langer, Beata; Kwiecień, Sabina
Zamiast wstępu: możliwości i przestrzenie dialogu w świecie współczesnym
Twórca:Kamińska, Aleksandra
Data:2014
Typ:artykuł
Współtwórca:Kamińska, Aleksandra. Red.; Kraus, Ewa. Red.; Ślęczka, Kazimierz. Red.
Dziecko jako podmiot dialogu w rodzinie
Twórca:Kamińska, Aleksandra
Data:2014
Typ:artykuł
Współtwórca:Kamińska, Aleksandra. Red.; Kraus, Ewa. Red.; Ślęczka, Kazimierz. Red.
Dialog in creating the relationship between parent and child
Twórca:Kamińska, Aleksandra
Data:2014
Typ:artykuł
Zalety i wady e-podręcznika postrzegane z perspektywy nauczycieli
Twórca:Kamińska, Aleksandra
Data:2015
Typ:artykuł
E-podręcznik jako środek edukacyjny przeznaczony dla pokolenia cyfrowych tubylców
Twórca:Kamińska, Aleksandra
Data:2016
Typ:artykuł
Miejsce rodziny w życiu człowieka ponowoczesnego
Twórca:Kamińska, Aleksandra
Data:2016
Typ:artykuł
Pozyskiwanie informacji i komunikacja jako podstawowe sposoby funkcjonowania dziecka w świecie nowych mediów
Twórca:Kamińska, Aleksandra
Data:2015
Typ:artykuł