- Strategia doskonalenia modelu komunikacji wewnętrznej na przykładzie firmy z branży energetycznej
Object's details: Strategia doskonalenia modelu komunikacji wewnętrznej na przykładzie firmy z branży energetycznej
Structure
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:818937
- Language:
- Oryginal in:
Object is located in the collections:
See also
The influence of internal communication satisfaction on employees’ organisational identification: Effect of perceived organisational support
Creator:Krywalski Santiago, Joanna
Date:2020
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Znaczenie sposobów komunikacji bezpośredniej w przedsiębiorstwach (wystąpienia publiczne, spotkania bezpośrednie, obrady)
Creator:Ruta, Przemysław
Date:2020
Type:artykuł
Feedback i feedforward jako techniki wspomagające komunikację wewnętrzną w przedsiębiorstwie
Creator:Padlowska Anna
Date:2021
Type:artykuł
Komunikacja wewnętrzna w organizacji wirtualnej na przykładzie Brand24
Creator:Lupa-Wójcik, Iwona
Date:2019
Type:artykuł
Contributor:Grabiec, Olimpia. Red.
Communication at school and its influence on the feeling of stress
Creator:Grzegorzewska, Maria Katarzyna
Date:2018
Type:artykuł
Marketing wewnętrzny (MW) i public relations (PR) w realizacji funkcji personalnej
Creator:Biesaga-Słomczewska, Elżbieta J.; Iwińska-Knop, Krystyna
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Do czego służą opakowania – dwa wymiary funkcji w projektowaniu opakowań
Creator:Wszołek, Mariusz
Date:2019
Type:czasopismo
Contributor:Świerczek, Artur. Red.
Teoretyzowanie komunikacji
Creator:Kulczycki, Emanuel
Date:2012
Type:dokument elektroniczny