- Strategia doskonalenia modelu komunikacji wewnętrznej na przykładzie firmy z branży energetycznej
Details zum Objekt: Strategia doskonalenia modelu komunikacji wewnętrznej na przykładzie firmy z branży energetycznej
Struktur
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:818937
- Sprache:
- Besitzen:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
The influence of internal communication satisfaction on employees’ organisational identification: Effect of perceived organisational support
Ersteller:Krywalski Santiago, Joanna
Datum:2020
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Znaczenie sposobów komunikacji bezpośredniej w przedsiębiorstwach (wystąpienia publiczne, spotkania bezpośrednie, obrady)
Ersteller:Ruta, Przemysław
Datum:2020
Typ:artykuł
Feedback i feedforward jako techniki wspomagające komunikację wewnętrzną w przedsiębiorstwie
Ersteller:Padlowska Anna
Datum:2021
Typ:artykuł
Komunikacja wewnętrzna w organizacji wirtualnej na przykładzie Brand24
Ersteller:Lupa-Wójcik, Iwona
Datum:2019
Typ:artykuł
Beitragende:Grabiec, Olimpia. Red.
Communication at school and its influence on the feeling of stress
Ersteller:Grzegorzewska, Maria Katarzyna
Datum:2018
Typ:artykuł
Marketing wewnętrzny (MW) i public relations (PR) w realizacji funkcji personalnej
Ersteller:Biesaga-Słomczewska, Elżbieta J.; Iwińska-Knop, Krystyna
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Do czego służą opakowania – dwa wymiary funkcji w projektowaniu opakowań
Ersteller:Wszołek, Mariusz
Datum:2019
Typ:czasopismo
Beitragende:Świerczek, Artur. Red.
Teoretyzowanie komunikacji
Ersteller:Kulczycki, Emanuel
Datum:2012
Typ:dokument elektroniczny