- Strategia doskonalenia modelu komunikacji wewnętrznej na przykładzie firmy z branży energetycznej
Szczegóły obiektu: Strategia doskonalenia modelu komunikacji wewnętrznej na przykładzie firmy z branży energetycznej
Struktura
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:818937
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
The influence of internal communication satisfaction on employees’ organisational identification: Effect of perceived organisational support
Twórca:Krywalski Santiago, Joanna
Data:2020
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Znaczenie sposobów komunikacji bezpośredniej w przedsiębiorstwach (wystąpienia publiczne, spotkania bezpośrednie, obrady)
Twórca:Ruta, Przemysław
Data:2020
Typ:artykuł
Feedback i feedforward jako techniki wspomagające komunikację wewnętrzną w przedsiębiorstwie
Twórca:Padlowska Anna
Data:2021
Typ:artykuł
Komunikacja wewnętrzna w organizacji wirtualnej na przykładzie Brand24
Twórca:Lupa-Wójcik, Iwona
Data:2019
Typ:artykuł
Współtwórca:Grabiec, Olimpia. Red.
Communication at school and its influence on the feeling of stress
Twórca:Grzegorzewska, Maria Katarzyna
Data:2018
Typ:artykuł
Marketing wewnętrzny (MW) i public relations (PR) w realizacji funkcji personalnej
Twórca:Biesaga-Słomczewska, Elżbieta J.; Iwińska-Knop, Krystyna
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Do czego służą opakowania – dwa wymiary funkcji w projektowaniu opakowań
Twórca:Wszołek, Mariusz
Data:2019
Typ:czasopismo
Współtwórca:Świerczek, Artur. Red.
Teoretyzowanie komunikacji
Twórca:Kulczycki, Emanuel
Data:2012
Typ:dokument elektroniczny