- Marketing wewnętrzny (MW) i public relations (PR) w realizacji funkcji personalnej
Object's details: Marketing wewnętrzny (MW) i public relations (PR) w realizacji funkcji personalnej
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator: ;
- Contributor: ;
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings: ;
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:277129
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2017-07-17
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 120
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Rola zaufania i zaangażowania w budowaniu relacji małych i średnich przedsiębiorstw z interesariuszami
Creator:Kolemba, Aleksandra
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Możliwości kształtowania elementów kapitału intelektualnego organizacji poprzez działania marketingowe -koncepcja marketingu wewnętrznego
Creator:Łazorko, Katarzyna
Date:2011
Type:artykuł
Zmiany w zakresie zarządzania wartością dla klienta na rynku kultury niszowej na przykładzie polskich kin studyjnych
Creator:Iwińska-Knop, Krystyna; Szymańska, Kamila
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Kwiecień, Anna. Red.; Reformat, Beata. Red.; Smyczek, Sławomir. Red.