- Struktura i funkcje zadań typu "dlaczego" w procesie edukacji wczesnoszkolnej
Object's details: Struktura i funkcje zadań typu "dlaczego" w procesie edukacji wczesnoszkolnej
Description
- Title:
- Creator:
- Subject Headings: ; ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:719929
- Oryginal in:
- Digitization:
- Sponsor digitalizacji:
- Rights:
- Project:
Object is located in the collections:
See also
Wspomaganie procesu adaptacji społeczno-emocjonalnej dzieci sześcio-siedmioletnich do środowiska szkolnego : program adaptacyjno-socjoterapeutyczny "Moja szkoła - mój drugi dom"
Creator:Kochanowska, Ewa
Date:2012
Type:literatura fachowa
Zaangażowanie nauczycieli edukacji elementarnej w doskonalenie kompetencji zawodowych. Komunikat z badań
Creator:Kochanowska, Ewa
Date:2016
Type:artykuł
The potential of a child’s personal knowledge in the awareness of early childhood teachers – practical implications
Creator:Kochanowska, Ewa
Date:2019
Type:artykuł
Paradigms of child education in the awareness of early education teachers – practical implications
Creator:Kochanowska, Ewa
Date:2018
Type:artykuł
Po co jest szkoła? Funkcje szkoły z perspektywy kandydatów do zawodu nauczyciela
Creator:Kochanowska, Ewa
Date:2020
Type:artykuł
Rozwijanie samodzielności poznawczej dziecka jako działanie (nie)pozorne nauczycieli w edukacji wczesnoszkolnej
Creator:Kochanowska, Ewa
Date:2017
Type:artykuł