- Struktura i funkcje zadań typu "dlaczego" w procesie edukacji wczesnoszkolnej
Details zum Objekt: Struktura i funkcje zadań typu "dlaczego" w procesie edukacji wczesnoszkolnej
Beschreibung
- Titel:
- Verfasser:
- Sachwort: ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:719929
- Besitzen:
- Digitalisierung:
- Sponsor digitalizacji:
- Rechte:
- Projekt:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Wspomaganie procesu adaptacji społeczno-emocjonalnej dzieci sześcio-siedmioletnich do środowiska szkolnego : program adaptacyjno-socjoterapeutyczny "Moja szkoła - mój drugi dom"
Ersteller:Kochanowska, Ewa
Datum:2012
Typ:literatura fachowa
Zaangażowanie nauczycieli edukacji elementarnej w doskonalenie kompetencji zawodowych. Komunikat z badań
Ersteller:Kochanowska, Ewa
Datum:2016
Typ:artykuł
The potential of a child’s personal knowledge in the awareness of early childhood teachers – practical implications
Ersteller:Kochanowska, Ewa
Datum:2019
Typ:artykuł
Paradigms of child education in the awareness of early education teachers – practical implications
Ersteller:Kochanowska, Ewa
Datum:2018
Typ:artykuł
Po co jest szkoła? Funkcje szkoły z perspektywy kandydatów do zawodu nauczyciela
Ersteller:Kochanowska, Ewa
Datum:2020
Typ:artykuł
Rozwijanie samodzielności poznawczej dziecka jako działanie (nie)pozorne nauczycieli w edukacji wczesnoszkolnej
Ersteller:Kochanowska, Ewa
Datum:2017
Typ:artykuł